عاشقان ولایت

عاشقان ولایت

 

 رفقا !

 

  نایب امام زمانمان در عین غربت اعلام جنگ فرمودند ، بدون آنکه کسی توجهی داشته باشد .ایشان از سالها پیش با اعلام تهاجم فرهنگی ، شبیخون فرهنگی ، ناتوی فرهنگی و جنگ نرم به همگان هشدار داده اند و اینک فرموده اند : جنگ همه جانبه تمام عیار فرهنگی دشمن علیه ما شروع شد .

 

رفقا مشکل اساسی دو چیزه :1-باور جنگ 2-بودن تو جنگ

 

اگر این دو مورد حل بشه همه چیز حله                  والسلام 

 

هر که دارد هوس کرببلا بسم الله !

 

 

پایگاه عاشقان ولایت به تبعیت و پیروی از فرامین نایب امام زمان (عج) ، امام خامنه ای (مدظله العالی) مجاهد می پذیرد .

با تکمیل فرم عضویت در وبلاگ ، یکی از یاران امام خامنه ای در این جبهه باشید .



نظرات شما عزیزان:

سید مهدی رضوی
ساعت15:47---30 شهريور 1391
با سلام همسنگر گرامی اخیرا در لوکس بلاگ وبلاگ های سیاسی و ضد انقلاب زیاد شده ما بعضی از این وبلاگ ها را معرفی کردیم و تا 48 ساعت فیلتر کردنشون ولی خیلی زیادن و تنهایی نمیشود و وبلاگهای غیر اخلاقی هم از زیاد زیادتر شده!!!!
ما مدیون شهدا هستیم که میگذاریم این وبلاگها مثل ویروس تو دنیای مجازی پخش بشند و انها را ببینیم و معرفی نکنیم چون ما در لوکس بلاگ در صفحه مدیریت خود این پیوندها را مشاهده میکنیم پس باید تمام این وبلاگها را معرفی کنیم و به وضیفه شرعی خود عمل کنیم و صاحبان این وبلاگهای غیر اخلاقی را عاصی نمائیم تا دیگر خسته شوند و وبلاگ غیر اخلاقی درست نکنند.
شما اگر دیده باشید ما در وب خود اولین پستی که داریم پیوندهای مراکز معرفی وبلاگهای متخلف را گذاشتیم و از همه انها بهتر این دو هستند (گره سایبری گرداب)(تخلفات اینترنتی) اگر ممکنه این پست را شما هم بگذارید تا اگر کسی وبلاگ متخلفی را دید معرفی کند یا خود شما مشاهده کردید معرفی کنید بخدا ثواب این کار به نظر من از وبلاگ نویسی بیشتره
این کامنت را به دوستان فعال خود در لوکس بلاگ بفرست تا همه دوستان ولایت مدار کاری کنند بخدا خیلی ثواب داره ما تنها نمی توانیم پس همه باید کاری کنیم.
منتظر جواب شما هستم
یا حق


دیوونه حسین
ساعت20:33---24 شهريور 1391
سلام
مایل به تبادل لینک هستید
جانم فدای رهبــــــــــــــــر

یاحسیـــــــــــن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

[ چهار شنبه 21 تير 1398برچسب:, ] [ 10:59 ] [ فدایی ولایت ] [ ]
درباره سايت

در این ایام غبارآلود فعلی و عیان نبودن حق از باطل قصد داریم با یاری گرفتن از خداوند متعال و استعانت از حضرت ولی عصر(عج) و رهنمودهای مقام معظم رهبری در کنار دیگر عزیزان چراغ راهی باشیم برای جوانان این مرز وبوم انشاءالله
نويسندگان
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشقان ولایت و آدرس ashora-velayat.LXB.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات وب

ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 19
بازدید ماه : 593
بازدید کل : 78685
تعداد مطالب : 158
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1